buffnang

welcome


layout

Thursday, April 19, 2012

crazy !

Saya sendiri tak tahu apa yang kurang pada saya... kadang-kadang kalau kita mementingkan luaran it wont make last..tapi kalau kite tengok hati..it really mean it.. tapi aku nie cerewet..ade orang baik an aku tapi kenapa aku masih nakkan dia...there is no more love between us.. tapi aku sorang je yang merasakan cinta ini..kenapa x biarkan kita dilamun cinta sampai bila-bila..im lonely... ape kurangnye aku..aku x tau...mungkin aku menbosankan...mungkin aku x layak...sebeb aku bukan kelantan ke atau ape? kenape ? aku x pandai masak? please give me ur support..aku bukan teruk x pandai masak... pandai gak masak... ramai laki nakkan aku..tapi aku pilih kau jugak kan? why? kalau boleh aku x nak kenal an kau pown..im really sorry..im hurting so much... kau x tahu...aku x mo selama ini jadi sia-sia...

No comments:

Post a Comment