buffnang

welcome


layout

Wednesday, November 16, 2011

CINTA YANG PERGI.. :(

setahun bersama akhirnya aku juga yang sengsara
kenangan yang kita bina akan ku padam walaupun pedih
hatiku keras sekarang...
aku cuba cari yang terbaik dari kau..
aku cuba bukak hatiku
tapi tetap tak mcm dulu..
kau ape tahu??
kau tahu mempertikaikan cintaku...
segala dendam sakit hati suka duka telah kau sematkan..
tak dapat rasanya nak buang memory kita..
macam kau pulak first love aku...
kau sekarang dah jatuh cinta kat orang lain
aku pulak teringatkan kau
kalau rindu aku mesti peluk teddy bear
kali terakhir kite berjumpe memang kali terakhir...
KU RINDU NAK KAPEL MCM DULU...
aku nak cari yang lebih baik dari kau.. harap- harap dapat...
terima kasih kerana memberi satu parut di kotak ingatan ku...
aku cuba ape pun tetap parut tak hilang..
tp aku percaya..pasti ada hikah.. harap2 aku jumpe oarang yang lebih baik..amin




AKU RINDU KAU.. :(

1 comment: